Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

Follow by Email

17 June 2011

kilat guruh petir



sekarang nie kan cuaca x menentu jer...
asal ptg hujan jer..
klu hujan saja x pa lagi..
nie dengan kilat sana sini..
sehingga kebanyakan peralatan letrik rosak..
semalam 4 biji laptop member aku rosak disebab kan mende nie..
1 ada waranty 3 x der dah..
hurmmm,klu ada waranty pon klu hantar baiki mau 2,3 bulan mau siap...
yang peliknya,semua laptop yang rosak tu semua nya jenama ACER..
x bermutukah barangan nie...
huhu...
tension aku tengok membe ku yg kerosakan brg tu..
memang x leh hidup klu x der laptop...
haha betol x?
nak main fb,nak perang kat empire & allies,farmville,cityville,nak main pes 2011,nak main sc, nak aper lagi eak...
nak cam ngan awek....hahaha



oleh itu membe2 aku bersabor la yea,lain kali klu dah bunyi guruh berdentum2 tu,kuatkan lah diri untuk shutdown...sebelum jadi ape2...lebih baik shutdown kan...
kemungkinan rumah kami nie x di grounding dengan betol kot...
ape-apepon pergi la baiki ditempat terbaik dan harga murah...




P/S: klu nak beli laptop x yah lah pilih ACER....muahhahaha :)
P/s:laptop acer aku dahx ok,skang ak guna PC(terbaik)..

tag:lightning,ACER,laptop mudah rosak,petir,kilat,guruh,
grounding,farmville,cityille,empire & allies.

-nije-

2 comments:

apik pehe said...

adehh..sebab tu kalao da bunyi kilat jer..terus la tutup..huhu..

itu yg apik tak sarankan saper2 beli laptop camtu...huhu..walaupon spesifikasi dia tinggi dengan harga murah..tapi macam takder kualiti..hehe..

jom lawan pes...

nizam said said...

haha..duu aku pon pakai ecer ngam2 3 tahun rosak..skang pakai pc..perghh best wooo...

main pes lancar jer...muke sejibik...
haha...
leh jer klu nak lawan pes

There was an error in this gadget