Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

03 June 2011

berperang...aku guna senjata baik punya





pe bende lak meleleh nie,arhhhh...nak menyawa pon x lepas...air hdung terus meleleh..terus mencapai tisu lebihan yang diambik kat cafe..ditenyeh2 ke hidung,aghhhh bile nak benti nie...sah ak mengidap selsema...fuhh..pepasal lak selseme menyerang aku nie,aku x cari pasal ngan ko la...pergi la serang bende lain,serang kucing ke,semut ke...aku x der wat salah lah ngan ko...hoi selsema nak berlawan ngan aku ker..ok2...jup lagi ak pergi cari senjata kat klinik biar mati ko aku serang...terus aku mengambil seluar dan pakai,siap la ko...ambil kunci moto then start motor...terus menuju ke klinik ump,dekt je x sampai 5 minit dah sampai....
nasib baik tgh cuti semester...org datang ke klinik pon kurang..terus ke kaunter..yea dik nak ape,nak minta ubat,x boleh bg cmtu je dik,kene jumpa doctor dulu...ok2...wah ak ingat x nak la ajak doctor tu berperang sekali..ak nak perang sorang jer...dik minta kad matrik,penah datang x sebelum nie...penah la...hihi..dia ingat ak nie student baru ke aper..dah berjanggut nie bang..haha
lepas jumpa doctor pergi kat kaunter farmasi lak...aiii bnyak nye senjata,saya nak satu jer..knapa lebih nie...sampai 4 senjata diberi...korunk tgk la senjata kat bawah nie... x tau la berkesan ke x...
kebiasaan klu selsema ak x guna pon senjata2 nie...oleh kerana senjata nie dibekalkan secara free ak dtg je la ambik...hehehe...free ke? heheeee






harap dengan izin allah penyakit selsema nie dapat beredar dari badan aku...
ubat hanya lah asbab kepada sembuh..
bukan ubat yang menyembuhkan penyakit...
tapi allah yang menyembuhkan..
tanpa kekuasaan allah tidak sembuh juge penyakit..


tag:paracetamol,levocetiriztne,vitmin c,afrin nasal spray,berperang,pusat kesihatan pelajar,ubat free,


-nije-

2 comments:

TeAqArH said...

lalala...igtkan balk umah..ade kt ump ker??sian2...cpt sembuh okeh

nizam said said...

lepas final 2 minggu aritu dah balik...