Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

06 June 2011

ah ah ahmad...



haaaaa...korang dah dengar lagu nie...tadi masa aku duk sembang2 ngan membe aku....dia duk cakap pasal lagu nie ..aku sebenarnya penah dengar lagu nie..tapi dengar gitu2 je la...lepassembang ngan membe aku.aku terus searh kat youtube...aku taip "ahmad"...frust aku...sebab x jumpa...adeh...nak wat cmano nie...dah la tgh excited nak dgr...apa lagi aku tanya la membe2 yang on9 kat fb...diaorang nie telah menjadi kaunter pertayaan aku kat facebook..haha...

cik dila ~~ cik ing~~cik azie

encik alock

cik azie n cik ing tahu,cik dla x pnah dengar...n encik alok x sempat nak bgtau sebab cik azie n cik ing dah bagitau..cik azie siap share kat fb lagi...senangnya ade ramai membe,tapi x pnah jumpa,cuma rapat kat alam maya jer...

moh kita layannn lagu ahmad malam nie...


artis : Aurora Salwa

Tajuk Lagu: Ahmad (Ah Ah Ahmad)


klu korang nak nyanyi klik dekat sini

aku searh kat youtube jumpa la dengan bantuan kawan2 yang kat atas nun...
sape-sape nak tgk kat youtube klik sini..
nie aku ambil komen diaorg dekat youtube...

___________________________________________________________________
  • Assalamualaikum...

    Bagaimana seseorang itu berinteraksi dengan sesuatu perkara, begitu jugalah cara dan tahap pemikiran orang itu. Jika memang keperibadiannya kerap kotor, maka reaksinya akan kotor juga, cepat fikir negatif...

    Jika berfikiran positif, lagu ni mengisahkan dia jumpa lelaki yang baik, yang telah berjaya meruntuhkan keegoan hati seorang perempuan terhadap perasaan kasih sayang dan cinta. Dan juga dia teringin bersuamikan lelaki yang bernama "Ahmad" itu...

  • 1st time dgr kat radio..cam nk tgelak...tp at last aku cm suke plak..memula xtau name singer ni..type la ahmad kat google...hahaha...xjumpa..then ptg td drive terdgr lagu ni...aku dgr btol2 lirik die n type kat google...haha...jmp at last..unik la lagu ni..1st time wat lagu name laki..salu laki je memuja pmpuan..nice try arrora..

__________________________________________________________________

tag: aurora salwa,ahmad (ah ah ahmad),

-nije-

3 comments:

cikdil said...

haha..dila x pernah dgr pun..seyes..hahaha..kuno tol..

Anonymous said...

dila tak pernah dgr k ??
tgah femes kot lagu tu skank..
1st time dgr ase cm gedik je.. hahaha

nizam said said...

@dila~lepas nie leh dgr la...
@~ing tu la femes gak la