Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

Follow by Email

11 July 2010

FUTSAL



aku sambung balik stdy kat ump. insyaalah tiga tahun lagi ak akan terus disini untuk menuntut ilmu.....
kos electronic dak2 nie cakap kos nie susah btol ke??
dak2 nie nak elak dari ambil subjek micro micro C...
sbjek nie mmg diakui ramai yang sangat susah...
ape2 pon kita study dulu hehehe....
ak kan baru sembuh dari xcdnt dak2 nie ajak ak pergi main futsal...
bersemangat nie kerana dah lama x main....
main2 tetibe ak terasa di bahagian pinggul ak terasa sakit yang amat....

adus ak kecewa dah..
esok mmg da x ley main nie...
mmg betol mlm tu ak x ley nk tidur lena oleh kerana sakit ...
tapi ak berjaya gak score sebijik...
doakan aku cepat2 ley main,amin
yeah..

2 comments:

jaa sweets said...

haih,berani jugok main bola...rilex2 la dulu...
tunggu 6 bulan ker...

mohd saifulnizam said...

hehe,
test power jer...
bleh gak score sebijik...

There was an error in this gadget