Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

Follow by Email

30 October 2010

contest nama untuk anak wa


sedang duk BW tersinggah kat miss senget punya blog,
walaupon dia x tag ak,
ak nak join gak contest yang dianjurkan oleh cik ryujan nim..
ak nak bagi kat anak sendiri ak belom kawin..
single minggle lagi..
awek pon x de nk kawen cmner..
haha...
contest ni untuk mencari nama utk anak yang bukan dia punya..
tapi akak dia punya anak..



syarat nama tu kene
Raja ___________ Shah

^
^
^
^
^


1.0 Raja Zulaida Nizam Shah

1.1 Raja Dhaizam Shah

1.2 Raja azlan shah


ak bagi 3 nama nie jer...
x yah tanya lah knapa ak bagi nama nie..
sebab ak suka akan nama nie la tu ak bagi nama nie...
org ertentu mesti suka...
hehe

ak tag 3 org yea...





-nije-

5 comments:

maiTuty said...

uitt nama sy..
sy amik tag nie..

jaa_kat said...

macam2 nama...
nak gabung ngan aida pulok dh...busy la loni nak exam
xdan sgt nk blogging..huhu

mohd saifulnizam said said...

x ley gabung ke ngan aida..hahah
dah suke gabung je lah..
ak pon bz gop...
2/3 ari nie x dop khijo...

- zuriey - said...

rjin dia pikir nama

mohd saifulnizam said said...

mertila rajin...satu ari nanti nak bg nama kat anak sendiri plak..hehehhe

There was an error in this gadget