Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

Follow by Email

04 April 2011

2nd BBQ ~ E21 boy



assalamualaikum...
best kan bbq,tipu sape kate x best...
klu sape nak tgok entry yang 1st bbq aritu klik sini ok... :)
ptg tadi dak kelas ak wat bbq untuk sem nie...
bergumbira selepas test 2 ...
tunggu final lak yea...
yang joint bbq tadi 11 org...
3 ekor ayam..(perap rempab sndiri tu)...
kredit tu chef azif,dinie n dollah...
50 batang hot dog...
30 keping daging burger .....
nah ko...
bnyak giler...
per lagi....moh layan pic ak sempat snap..hehehe













klu sape nak tgok entry yang 1st bbq aritu klik sini ok


nie aku nak citer pasal madrasah kampung sepat...
per cerita nie,surau x terurus..
lagipon x ader ruangan solat untuk pompuan ..
pastu kain pelikat ada satu je..
nasib baik bersih..
heee...
harap2 org2 tertentu uruskanlah surau tersebut...



tapi tadi dalam keriangan ader jugak kesedihan...
kejadian tadi aku memang berpunca dari kecuaian aku..
henset kesayangan aku masuk air..
ak ingat ombak x sampai kat ak letak enset tu..
tapi jangkaan ak x tepat..
habis masuk air..
so,skang ak x der enset..
esok nak ke kuantan ..
kene baiki...
huhu..
tadi dah try wat2 bijok bukak2 skru...
tp x jadi gak..
x tau la pe masalah..
kene hantar kedai gak la esok...
enset nie bnyak kenangan harap2 dapat baiki...
pic yg kat atas tu sebelum rosak la...
enset nie x pnah2 lagi rosak..
1st time berlaku kes macm nie semenjak ak beli pada ..
28/12/2009
hehe...

p/s:x nak cuai dah lepas nie..

-nije-

No comments:

There was an error in this gadget