Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

06 February 2013

project sarjana muda (PSM) under construction

assalamualaikum...
 
alhamdullillah bersyukur  ke hadrat ilahi kerana aku dah nak masuk last semester. sekarang nie tengah cuti semester tapi ape kan daya ak x cuti pon kene datang ump masuk lab masuk workshop untuk mengcompletekan project sarjana muda aku nie..

agak menyedihkan la kan sebab x cuti,mengharapkan pengorbanan aku nie berhasil dan lulus dengan jayanya.aku pon x sangka sampai tahap nie aku stdy..dulu masa kecik2 x der impian pon nak masuk universiti tapi slow2 dengan masuk diploma dengan rayuan 2nd intake.member2 sambung degree ak apply,bersyukur juga lah sebab terus nasuk tahun 2,klu tahun satu amat memeritkan jua..bagi aku stdy degree amat memeritkan susah payah nyaris aku nak stop study.tp dengan sokongan family member2 ak teruskan study.

aku nie ape la sangat orang kampung,sekolah pon biasa2 ja.kampung ak dulu satu kelas 11 org  je.percaya x?aku masih ingat lagi kot member masa tahun 6 dulu.mat yie,fizi,mail,along,ipo,judin,mazni,azian,mek wa,rosnah ...main bola wakil sekolah semua main 7 sebelah haha..ak bukan nak bercerita pasal sekolah rendah tapi nak cerita pasal ak kene datang ump time cuti.

aku sebenarnya x tahu pon yang dekat workshop ump tu banyak kemudahan disediakan,cakap je nak apa semua ada,memang memudahkan kerja.kerja pon laju je siap.aku datang workshop nak buat panel sebenarnya.kat panel tu nak letak lcd,keybord,cpu, indicator lamp,voltmeter,ammeter,selector switch,bush button,emergency button and so on lah..

time aku tulis nie panel tu dah hampir nak siap tinggal nak buat pintu panel ja.nasib baik la aku berdua buat mende nie,klu sorang agak memenatkan. jom layan .....

















No comments: