Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

08 October 2011

anok hok sulong ke tu?


(: ade gaya seorang ayah ke :)


assalamualaikum...
yeahhhh...bestnya ari sabtu.cuti.cuti n cuti.....
arini plan nok g umoh pok sdara kat taman inderapura.
aku g dalam pkul 8.30 dari umah sewa aku taman melur...sampai kat taman inderapura dalam 9.10 pagi...
pok sdara aku nak pergi haji esok 9/10 dia naik flight kat airport kuantan.
aku g arini sebab mak sdara n tok aku dari terengganu datang jumpe dia .
pok sdara yang kat taman inderapura,lorong 12 .. nie anak sulung tok aku...
ramai gak la kenalan dia datang tadi.
tadi ade la sorang kenalan pak sedara aku nie tanya aku time tu ak duk dukung sepupu aku nabihah umur x sampai stahun lagi dia tanya aku tu anak hok sulung ker...
pergghh dia ingat ak nie dah kawen dan da ader anak jer...aku jawab x de la pak cik nie sepupu saya...pastu dia tanya lagi.doh keje mende skarang...adesss x keje lagi..belajar lagi la .... haha...gelak jer org sekeliling aku...
aku masih muda la hihihi...tapi klu ak dah keje n dah ader anak best jugak..
insyaallah..satu hari nanti ader lagi yang tanya camtu..
lpas makan tghari dalam pukul 3 ptg ak balik..
otw balik hujan lebat giler....

hafiz.nabihah.nije

hafizah.nabihah.nije


P/s: x sabar nak keje n ade anak....he3

2 comments:

nizam said said...

:)

_,,.=`=''--.. _, :=='''';..
; |-`..=::,' ;-_ ,. -' _..=::_ ,=.' _
./] ,' . \'. ;-,,-'' -'' ''`.:\\
[ |`. .'| / | |] /,-'_. \\
';|__\/__| , ' ,/'|. | '_\\_ \ `. ,''
./';'/ \\':..,//|/|/ `-`\ -.`-.|-. , |
,/' \\;'' /)_ _(\ '= \.\::' ||;
|| .' "` ) ( "` ) || | /
\| || , | _..._ `| `/" .. /,''
|/. :;//' _/._'.' '.'_.' '' `/
/\'' ;/' .' | , _) | \ ,--.`
..'`',' /;//`"^"\'-` [-,,,=]' `--..-'/ '.
`-.:,.;/'/. ' ' \ '|_ =|' / \
/ . / .'. (_D)(`\ | `\ _..-`
'. ' | .' | (_D) \ `._____/ '` \
|'_:/ '. (_D|' _ / `. '.
\, .|, ' ' \ |=|"` `-._'' | |
.'\__\|' .`'\ `-' .| `. |
/ /^^^\ ' ' \ | _/ | |\
/: \\(`". ,\_:-'` '--.,,___.' .'-'
`'-.`"....-'' \ /_ \|
| .| | " )///'
:__ |. |_`| `"'|
.' // \'._____.'
| :| '| |
| || ||___|
.' `/", _.;'\===]
|`--"==-`', /``\__.'--- \
__ __ ___`--''-----'_____ _____ ___'--____'''--'_

sjaa64 said...

hahahahha...xlama doh tus!!!
besar dah nabihah :)