Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

Follow by Email

28 October 2011

laman web fam digodam gara-gara harga tiket piala malaysia terengganu vs negeri sembilan melonjak naik ke RM50!!




assalamualaikum...
semalam kira2 dalam pukul 3 pagi,laman web fam digodam oleh pengodam yang mengelarkan nama mereka seperti UM'07, pjpb cr3ws, gaysec dan anti-p4sti.....pastu dalam pkul 3.50pagi laman web tersebut telah dipulihkan,,hihihi..harga tiket mahal sangat semua penyokong bola sepak tanah air kita tidak puas hati...
korang boleh la baca sendiri kat blog2 ni:-


  1. harian metro
  2. suarabawahtanah
  3. milo suam
  4. hasrulhasan
  5. penulissenja

harap lepas nie fam x yah la naikkan harga tiket ..kan dah menyusahkan tu..
ape2 pon aku tetap menyokong pasukan negeri kelahiran aku terengganu...
tiket kat kuala terengganu dah habis dijual,so sape2 yang x dapt tiket tu..
kite tgk kat astro arena je la eak...he2

"semarak darul iman,sokongan sepanjang zaman"

No comments:

There was an error in this gadget