Search This Blog

jom tukar-tukar link

Followers

Follow by Email

31 December 2010

dah 21 tahun la...n dah nak masuk 2011 ke?





erm..28/12 dah genap umur ak 21 tahun..
dah boleh daftar mengundi pon..hahaha
ak nak ucap terima kasih kat family & member yang telah wish birthday ak..
kat phone,kat FB..
mekasih yea..
ingat jugak birthday ak..
dah nak hujung tahun baru lah tibe birthday ak..
tahun nie dah banyak mender berlaku terhadap diri ak..
aku praktikal (kilang isi sawit semambu)...
pengalaman excident sehingga 1 bulan terlantar kat hospital 22/4..
ak dapat sambung belajar ke peringkat ijazah ...
turun naik mahkamah huhhh..
hari konvokesyen diploma 9/10/10..
frustrated need to cry...(Dhad)...
aku harap agar perjalanan hidup aku terus dipermudahkan oleh allah s.w.t..
dan berharap aku terus menjadi anak yang soleh..
ya allah ya tuhanku...
ampunkanlah dosa ibu bapaku dan diriku...
kasihanilah kedua ibu bapa ku...
sepertimana mereka mengasihaniku...
ketika kecil dulu..amin



-nije-

4 comments:

Yuni Aisyah said...

selamat hari lahir g ke-21 n slmt thn baru..:)

Imzainieyzulkipli said...

hepi besday nizam
semoga allah berkati hidup anda!
selain itu moga kita dapat berjumpa lg
boleh bawa aku naik ex5 ko
dulu ko bawa aku time gemuk
nnt ko bawa aku dah kurus kot
heheheheh

mohd saifulnizam said said...

thanks kat yuni n alok..
alok mane latest pic..nk tgok

'Adilah Mohd Mohd Arifin said...

zam, sabar k..=)
n gud luck...

There was an error in this gadget